Kako se lotiti oblikovanja cenika?

Alan Austin-Smith je eden najbolj prepoznavnih avtorjev na področju frizerstva. Je izjemen motivator, ki smo ga lahko v regiji že večkrat poslušali. Pred kratim je na svojih družbenih kanalih svetoval glede določanja cen za svoj posel.

Določanje cen naj bi potekalo v dveh fazah in Alan ugotavlja, da gre večina takoj na drugo fazo, ki se nanaša na trg. Kakšne cene ima konkurenca? Koliko menite, da so stranke pripravljene plačati? To je sicer pomembno, a v prvi fazi se moramo vprašati, kakšni so naši stroški. Koliko nas sploh stane, da naš salon obratuje? Vprašati se moramo tudi, kakšen dobiček bi radi ustvarili. Pri določanju cen moramo torej sešteti stroške in jim dodati profit, ki ga želimo.

V frizerskem poslu sta pomembna še čas in prostor. Na voljo imamo omejen prostor in določeno število frizerskih mest. V določenem obrobju lahko torej v salonu uredite določeno število strank. Koliko ur ste lahko odprti? Na osnovi tega izračunamo, koliko lahko zaslužimo v eni uri. Šele ko naredimo te izračune, lahko preidemo na drugo fazo.

Bodo zastavljene cene primerne za mojo ciljno skupino? Bo naša ciljna skupina pripravljena plačati cene, ki smo jih postavili? Ne zanašajte se na svoje občutke, ampak dejansko preučite in raziščite trg. Se vrednost vaše storitve odraža tudi v cenah? Ko postavite vse na tehtnico, prilagodite sistem določanja cen, boste na koncu ustvarili dobiček, ki si ga želite.

Več o Alanu Austinu Smithu:
www.fantastichairdresser.co.uk
FB in IG alanaustinsmith

Njegove knjige v hrvaškem jeziku so na voljo na www.hairstyle-news.hr/hairstyle-news-biblioteka.