Okrepljena ekipa Keune ambasadorjev

Družina Keune Color Master ambasadorjev je v svojih vrstah z velikim navdušenjem pozdravila mojstra in priznanega stilista za lase Borisa Obreškega, s katerim smo se pogovarjali o prihajajočih trendih. Matevž Firšt, direktor Keune Adriatic Group, je prepričan, da njegov neverjeten talent krepi blagovno znamko ne le na lokalni ravni, temveč tudi globalno.

Matevž Firšt

Kaj loči dobrega frizerja od dobrega edukatorja?

Dobrega frizerja odlikuje stalno dopolnjevanje in nadgrajevanje znanja, sledenje trendom, razvoj lastnega stila ter sposobnost poslušanja in svetovanja strankam. Ambasador pa mora imeti enake vrline kot dober frizer, vendar se mora specializirati za določeno področje s poglobljenim znanjem in razumevanjem. Poleg praktičnih veščin mora obvladati tudi teoretične vidike, kot je kemijsko delovanje barve na laseh in poznavanje sestavin. Najpomembnejša vrlina edukatorja je sposobnost prenosa znanja na druge, saj je to ključno za uspešno poučevanje. Če ne znaš nečesa predstaviti, da te bodo drugi razumeli, je ves trud zaman.

V preteklem letu je Keune predstavil kar nekaj novosti na trgu. Bi katere še posebej izpostavili?

V preteklem letu smo v podjetju Keune lansirali številne novosti in izboljšave že obstoječih izdelkov. Med njimi so izstopale bolj negovalne trajne barve za lase Tinta Color, trajnostna linija izdelkov za nego las So Pure, ter linija izdelkov za nego in oblikovanje kodrastih las. Še posebej smo ponosni na izdelke So Pure, sestavljene iz 90–98 odstotkov naravnih sestavin z embalažo iz recikliranih materialov, ki je namenjena večkratni uporabi.

Kakšni so vaši načrti in izzivi za prihodnost?

Podjetje Keune je pred nekaj leti začelo trajnostni program s cilji, ki jih želi doseči do leta 2030. Napredek in razvoj trajnostnih rešitev se iz leta v leto povečujeta. Prepoznani smo bili kot eno redkih podjetij v kozmetični industriji, ki je že lani prejelo certifikat B-Corp. To dokazuje zavezanost delovanju v dobro prihodnosti, planeta in prihodnjih generacij.

Kako je sodelovati z odmevnimi imeni frizerskega sveta?

V regiji se lahko pohvalimo s sodelovanjem z znanimi poslovnimi partnerji in zvenečimi imeni frizerstva. Sodelovanja so enostavna, ko temeljijo na spoštovanju med poslovnimi partnerji, pri čemer je ključno, da vse, kar počnemo, prinaša obojestransko korist.

Kaj napovedujete kot največji trend v lasni industriji, ki morda šele prihaja?

Prihodnost v lasni industriji bo zaznamovana z nagibom k zdravim lasem. Sodobni življenjski slog pogosto prinaša poškodbe, izpadanje in celo izgubo las. Vzroki so raznoliki, vendar smo pogosto krivci sami. Prevečkrat slepo verjamemo oglasom o izdelkih, ki naj bi čez noč spremenili lase. Trendi na družbenih omrežjih se nenehno spreminjajo, pri čemer želijo sledilci posnemati vplivneže in pogosto hitro spreminjajo barvo las, kar vpliva na kakovost las.

Boris Obreški

Nadarjeni mladi frizer, ki se je med drugim kalil na OMC High Fashion School for Hairstylists v Parizu, se je nedavno pridružil družini Keune v vlogi globalnega ambasadorja. Je tudi regijski kreativni direktor za področje barvanja. Svoj izjemen talent je predstavil na letošnjem Hairtstyle News v Opatiji.

Čestitke za nedavno vlogo Keune ambasadorja in vaš uspeh kot eden najbolj uspešnih frizerjev v regiji Adria. Kako ocenjujete svoje dosežke v karieri?

Kot del družine Keune si prizadevam biti vzor na novem položaju in nenehno slediti napredku ter inovacijam. Sledil bom novim trendom in delil svoje znanje z znamko Keune na predavanjih in seminarjih, da bo prihodnost znamke in vseh njenih predstavnikov še uspešnejša. Kot ambasador bom lahko svoje bogate izkušnje zadnjih desetih let prenašal na mlade in hkrati raziskoval svet, tokrat kot del ekipe Keune, najprej v Južni Ameriki.

Nosimo mi pričesko ali ona nas? Kaj naredi razliko?

Vsekakor mi nosimo pričesko, vendar se moramo zavedati, da vpliva na naš značaj, razpoloženje, stil, stajling in ličenje, kar pomeni, da igra glavno vlogo pri vsakodnevnem videzu frizura. Barva las prav tako pove veliko o našem značaju. Blondinke veljajo za nežnejše, o tem bi se dalo razpravljati (smeh).

Pri katerem področju vašega dela najbolj uživate? Pri barvanju, friziranju, snemanju kampanj?

Kot stilist za lase delam vse našteto in svoje delo naravnost obožujem, a najbolj uživam pri barvanju las, saj se tukaj učenje nikoli ne konča. Učim se skozi celotno kariero in ustvarjam nove tehnike, spreminjam navade ipd. Za mano je veliko let izobraževanj o barvanju po vsem svetu preko Color Master Class in še danes, ko ponavljam isto tehniko, vedno dodam kaj novega. To me navdihuje za nadaljnji napredek.

Sodelovali ste z mnogimi zvezdniškimi imeni. Lahko delite z nami nekaj imen, s katerimi ste sodelovali?

Sodeloval sem z mnogimi in veliko jih obišče moj salon v Beogradu. Izpostavil bi sodelovanje z Robertom Cavallijem, ki je pri meni pustilo pečat za vse življenje. Sodeloval sem tudi pri festivalih, kot sta Evrovizija in filmski festival v Cannesu, kjer se zberejo zvezde z vsega sveta.

Kateri trendi nikoli ne zastarajo in kateri so trenutno najbolj priljubljeni?

Vedno je aktualna dobra barva za lase, ki jo poudari prava pričeska, ki je skladna z našo identiteto. Trendom lahko sledimo po lastni presoji. Balayage ostaja na prvem mestu med tehnikami barvanja, saj zabriše kontraste. Kot letošnji trend bi izpostavil kampanjo Keune o povezovanju s samim sabo.