Naročniški model v frizerstvu
Nasveti za uspešen začetek
V času, ko si stranke želijo več udobja in personaliziranih storitev, so v britanski verigi HOB Salons predstavili naročniški model, ki omogoča bolj stabilen in predvidljiv prihodek.
Blow Dry Club je naročniška storitev za neomejene fen frizure. "Naročniški model ni le finančna rešitev. Je način, kako stranki ponudimo luksuz, zvestobo in dosledno kakovost," je prepričana Natasha Grossman, direktorica skupine 17 salonov.
Na podlagi njihove izkušnje z vpeljavo naročniškega kluba Grossmanova deli pet ključnih nasvetov za uspeh:
Prilagojena ponudba za različne stranke
Ključ do uspešne naročnine je fleksibilnost. Različne ravni paketov omogočajo, da vsaka stranka najde nekaj zase. Vsi paketi vključujejo neomejene gladke fen frizure, medtem ko najdražji vključuje tudi kodre, valove in dostop do višje usposobljenih stilistov.
Dodatne ugodnosti in spodbuda za dolgoročno naročnino
Za večjo zvestobo in občutek vrednosti naročniški paketi vključujejo dodatne ugodnosti, kot so popusti na profesionalne izdelke in orodja. Pogoj je minimalna trimesečna zaveza, ki spodbuja dolgoročne odnose in stabilnost.
Priročnost in osebna izkušnja
Ena največjih prednosti za stranko je udobje. Naročnino promovirajo kot dostop do osebnega stilista in stalni občutek urejenosti.
Priložnost za nadgradnjo drugih storitev
Naročniški model omogoča tudi nadgradnjo ostalih storitev. Članom lahko ponudite ugodnejše cene za barvanje, nego ali striženje. S tem povečate vrednost paketa in spodbudite uporabo celotne ponudbe salona.
Gradnja občutka pripadnost
Stranke ne želijo biti le številke, ampak želijo biti del nečesa posebnega. Okrog naročniške storitve zgradite skupnost z ekskluzivnimi dogodki, zaprtimi skupinami na družbenih omrežjih in personaliziranimi vsebinami. V HOB Salons promovirajo naročnino kot nadgradnjo življenjskega stila.
Cene njihovih mesečnih paketov se gibljejo med 150 in 325 funtov z minimalno trimesečno vezavo. Več o ponudbi si lahko ogledate na njihovi spletni strani.
Naročniški model v vašem salonu?
Bi lahko redne stranke spremenili v člane? Bi lahko z dodatnimi ugodnostmi dvignili vrednost svojih storitev? Morda je to priložnost, da naredi vaš salon korak naprej in si pridobi prednost na trgu.