Izkoristite nagrade za rast vašega salona
Zmaga na strokovnem natečaju je izjemen dosežek za vsakega frizerja ali salon, a prava moč zmage se pokaže šele takrat, ko jo znate spremeniti v magnet za nove stranke in razlog, da se obstoječe vedno znova vračajo.
Pri HOB Salons so prejeli številne nagrade za kreativnost svoje ekipe in tudi za poslovno odličnost. Mednarodni kreativni direktor HOB Salons in štirikratni britanski frizer leta, Akin Konizi, svetuje, kako izkoristiti zmage na tekmovanjih za povečanje zvestobe strank in rast salona.
Pokažite svoj uspeh v salonu
Nagrade, certifikate in pokale postavite na vidna mesta, kot so sprejemni pult ali delovne postaje, kjer jih lahko stranke zlahka opazijo. Poskrbite, da bo vaša ekipa znala predstaviti pomen nagrad in kako te odražajo zavezanost salona k odličnosti. Ko stranke vidijo, da jih obravnava nagrajena ekipa, bodo bolj prepričane v vaše storitve. Ko stranke vidijo naslove, ki ste jih prejeli, jih prepoznajo kot odsev vaše predanosti in odličnosti.
Promovirajte nagrade na digitalnih platformah
Spletna prisotnost odraža ugled vašega salona. Posodobite svojo spletno stran z namensko stranjo Nagrade in dosežki. Dodajte tudi pasico na domačo stran, kjer izpostavite svojo najnovejšo zmago. Na družbenih omrežjih objavljajte vsebine s praznovanja vaše ekipe, nagradami, slike iz zakulisja tekmovanj in izjave strank, ki so izkusile vrhunsko storitev, zaradi katere ste prejeli priznanje.
Uporabite nagrade za krepitev zaupanja in zvestobe strank
Nagrade ne privabljajo le novih strank, obstoječim dajejo občutek varnosti in potrditev, da so v pravih rokah. Ko stranke vidijo, da vaše podjetje in ekipa redno prejema priznanja, to okrepi njihovo odločitev, da ostanejo zvesti. Poskrbite, da vaša ekipa poudari povezavo med nagradami in nenehnim vlaganjem v izobraževanje in razvoj, kar zagotavlja, da stranke vedno prejmejo vrhunske storitve. V sporočila s potrditvijo terminov ali v e-novice vključite omembo nagrad. Enostaven zapis, kot je »Vaš termin je rezerviran pri naši nagrajeni ekipi – se vidimo kmalu!«, naredi veliko razliko pri gradnji zaupanja.
Navdihnite svojo ekipo za vsakodnevno zagotavljanje nagrajene storitve
Vaša ekipa je temelj vašega uspeha, nagrade pa odraz njihovega talenta, predanosti in ustvarjalnosti. Skupaj praznujte te dosežke in jih uporabite kot motivacijo za nadaljnje prizadevanje za odličnost. Organizirajte
sestanke ekipe, na katerih se pogovarjajte o pomenu nagrad, spodbudite ekipo, naj ohranja visoke standarde pri vsakem stiku s strankami. Za člane ekipe, ki uživajo v tekmovalnosti in dosežkih, so nagrade lahko močan
motivacijski dejavnik, ki krepi lojalnost zaposlenih in zagotavlja dosledno izkušnjo za stranke.
Več o HOB Salons
Instagram: @hob_salons
www.hobsalons.com