Richard Ashforth del Sassonove ekipe

Vidal Sassoon, ki je sinonim za precizno striženje in modernistično oblikovanje las, vstopa v novo poglavje globalnega kreativnega vodstva. Mark Hayes, dolgoletni kreativni steber blagovne znamke, je za novega mednarodnega kreativnega direktorja imenoval Richarda Ashfortha.

Richard se vrača k Sassoonu po uspešni samostojni poti, na kateri si je zgradil prepoznavno ime v industriji. Njegova vrnitev prinaša svežo energijo in sodoben pogled, ki temelji na globoki povezanosti z dediščino Sassoon.

»Zelo sem vesel, da se vračam in ponovno ustvarjalno sodelujem z Markom Hayesom. Čast je prevzeti to vlogo in nadaljevati zapuščino nekaterih največjih imen v naše industrije. Veselim se, da bom prispeval novo ustvarjalno vizijo, hkrati pa spoštoval vrednote, ki so Sassoonu prinesle svetovno prepoznavnost,« je povedal Richard.

V sklopu tega novega preoblikovanja prevzema Mark Hayes novo vlogo višjega mednarodnega kreativnega direktorja, kar pomeni začetek novega obdobja v kreativnem razvoju znamke. Na tem položaju bo še naprej oblikoval in usmerjal globalno vizijo blagovne znamke Vidal Sassoon, nadzoroval mednarodne kampanje, sezonske kolekcije, partnerstva z blagovnimi znamkami, skrbel za strateško usklajenost izobraževanja, izdelkov in salonskih izkušenj.

»Ponosen sem, da lahko nadaljujem filozofijo znamke, ki temelji na arhitekturi, preciznosti in inovacijah. To ni le nadaljevanje moje osebne poti z Vidal Sassoonom, temveč priložnost za oblikovanje novega obdobja odličnosti za naše ekipe in stranke po vsem svetu,« je spremembo komentiral Mark Hayes.

Skupaj bosta tvorila močno ustvarjalno vodstvo. Mark kot višji mednarodni kreativni direktor postavlja vizijo in strateško usmeritev, Richard pa vodi izvedbo od ustvarjanja kampanj do vizualnih vsebin, izobraževanj in produktnih konceptov na globalni ravni.