Prihodnost frizerskih storitev in izdelkov po pandemiji

Spletno predavanje, 6. marec 2022


V nedeljo, 6. marca, je potekalo strokovno spletno predavanje Prihodnost frizerskih storitev in izdelkov po pandemiji: vidik proizvajalca. Vodil ga je Marc-Denis Rücker, vodja prodaje za mednarodni trg pri Hans Conzen Kosmetik GmbH. Organizirala ga je Sekcija frizerjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije.

V uvodu je udeležence pozdravil Smiljan Škarica, predsednik Sekcije frizerjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, ki je predstavil trenutno aktualno stanje v frizerski dejavnosti. Med drugim je zaradi bližajočih se volitev na zbornici pozval člane, da se tudi sami prijavijo.

Marc-Denis Rücker je v svojem predavanju izpostavil, da se ne smemo predati negativnemu razmišljanju in se slepo vdati v usodo z mislijo, da nimamo vpliva. Ne glede na vse, moramo ostati pozitivni in se osredotočiti na stvari, na katere imamo vpliv.

»Še posebej v težkih časih je težko predstavljivo, da bi dvignili cene naših storitev. Če imajo ljudje manj denarja, so občutljivi na podražitve. Namesto dviga cen storitev predlagam diferenciacijo cen. Pri svojih storitvah ponudimo nadgradnjo, za katero stranka plača nekaj več,« svetuje Rücker.

Svoje predavanje je zaključil z malo provokativnim vprašanjem: »Ali lahko z linijo izdelkov, ki jo imam v salonu, delam ekonomično?«

Marčevska številka revije Frizer je že izšla, zato vam bomo podrobnejšo vsebimo seminarja predstavili v naslednji številki, ki bo izšla v začetku junija.