Poslovanje frizerskih salonov po COVID-19: marketinški vidik

Spletno predavanje, 24. januar 2021
V nedeljo, 24. januarja, je potekalo strokovno spletno predavanje Poslovanje frizerskih salonov po COVID-19: marketinški vidik. Vodil ga je Marc-Denis Rücker, vodja prodaje za mednarodni trg pri Hans Conzen Kosmetik GmbH. Organizirala ga je Sekcija frizerjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije.

V uvodu je udeležence pozdravil Smiljan Škarica, predsednik Sekcije frizerjev pri Obrtno-podjetniški zbornici Slovenije, ki je med drugim predstavil aktualno stanje v frizerski dejavnosti in področja, na katerih je Sekcija zaradi trenutne situacije še posebej aktivna.

Marc-Denis Rücker je v svojem predavanju izpostavil, da je zdaj čas za osredotočenost na prihodnost. Frizerjem je predlagal ohranitev upanja na boljšo prihodnost, produktivnost tudi v času zaprtja in zaupanje v druge. V nadaljevanju je izpostavil štiri pogoje, ki prinašajo potencial. To so ekipa, zadovoljstvo strank, finančni vidik in design.

Podrobnejšo vsebino zanimivega seminarja vam bomo predstavili v naslednji številki revije Frizer, ki bo izšla v začetku marca.