Kakšne so vaše sanjske počitnice?

Čas novoletnih zaobljub je že tako daleč in mnoge smo prelomili že v naslednjih dneh, tednih. Zagon hitro mine ali še huje, se sploh ne začne, ker se zdi, da so naloge prenaporne, in presodimo, da jim nismo kos.

Ključ do ohranjanja visokega zagona in motivacije je povezovanje poslovnih ciljev z osebnimi. Rastoči promet se lahko zdi super, toda rast prometa, da lahko ustvarite dodatnih 10.000 EUR dobička, da rezervirate sanjske družinske počitnice, zveni veliko bolj mikavno. Vaše podjetje bi moralo služiti vam, ne obratno. Ponovno si oglejte svoje življenjske cilje glede tega, kje želite živeti, kakšen življenjski slog si želite, celo načrte kdaj in kako se želite upokojiti, in se ob kozarcu vina pogovorite s svojim partnerjem. Prepričajte se, da ste usklajeni, in jasno opredelite, kako izgleda uspešno življenje za vas.

Ko so vaši življenjski cilji opredeljeni, se odločite, na katerih od teh ciljev morate delati v naslednjih petih letih. Pogovorite se s svojim računovodjo o ravni dobička, ki ga morate ustvariti, in o tem, kako se to lahko prevede v promet in poslovne cilje. Če vaš računovodja ne pomaga pri tovrstnem postavljanju ciljev, bi bilo morda dobro poiskati novega računovodjo! Na nekaterih od teh petletnih ciljev bo treba delati letos, nekateri bodo pomembni šele pozneje. Naredite seznam vseh tistih, na katerih je treba delati v tem letu, in načrtujte svoj napredek v naslednjih štirih četrtletjih. Nekateri cilji bodo določeni kot napredek »ravne črte« – na primer, če je vaš cilj, da letos preberete 52 knjig, lahko načrtujete branje ene knjige na teden. Nekateri cilji so »zaledni« cilji, kar pomeni, da je napredek sprva počasen, vendar se povečuje – na primer cilji so lahko omejeni, dokler nimate novih članov ekipe in zaslužka. »Prednji« cilji pa so tisti, pri katereh je napredek hitro viden, vendar se stopnja napredka sčasoma zmanjšuje. Vsakdo, ki je drastično spremenil svojo prehrano, bo vedel, da je v prvih nekaj tednih izguba teže največja, kasneje pa se stopnja upočasni.

Frizerstvo je panoga, kjer so stranke večinoma naročene vnaprej. Četrtino časa namenite sebi in delu na projektih za dosego ciljev. Varujte ta čas in ne popuščajte, saj gre za stvari, ki ste jih sami določili in bodo potisnile vaše podjetje naprej. Posledično boste dosegli tudi svoje življenjske cilje. Ne dovolite si pogajanj glede časa za te projekte!

Bodite pogumni s svojimi cilji in si poiščite skupino, s katero se boste lahko pogovarjali o svojem napredku. Podpora podobno mislečih vam bo v veliko pomoč, ko bo začela motivacija pojenjati.

Za več informaci obiščite www.buildyoursalon.com.

Z 20 leti dela v frizerski industriji in strastjo do inovacij je Phil Jackson mednarodni poslovni trener, ki ponuja edinstven pogled na izzive lastništva salona.