Alexis Ferrer

_D2R7603»Ustvariti morate čustveno zgodbo, ki jo lahko začuti vsakdo.«

 

Alexis Ferrer je del Welline mednarodne kreativne ekipe. Pravijo mu tudi otrok avantgardne modne scene Barcelone, ki v veliki meri vpliva na njegovo ustvarjanje. Dela za številne modne revije, gledališča in sodeluje z različnimi industrijami. Junija smo ga imeli čast kot posebnega gosta srečati na otvoritvi novih prostorov podjetja Prokozmetika d. o. o. v Šenčurju.

 

 

DR2015 Wella-2499Kako dolgo ste že v tej »industriji«, če lahko temu tako rečemo? Koliko salonov in zaposlenih imate?

 

V tem prekrasnem poklicu sem že 22 let. Podjetje Anna Ferrer, katerega vodim, ima trenutno pet salonov in 48 zaposlenih.

 

 

Glede na vaš prenatrpan urnik je zanimivo, da še sploh najdete čas za delo s strankami v salonu.

 

Čeprav imam natrpan urnik, vedno najdem košček dragocenega časa za kontakt s svojimi strankami, ki so moja realnost. So tudi velik vir navdiha. Popolno ravnovesje med našim profesionalnim okoljem in showi, kolekcijami. Zelo pomembno je, da vso lepoto in nove trende prenesemo tudi v realno življenje, k našim končnim strankam.

 

 

_D2R6472Kakšne so želje vaših strank?

 

Visoka pričakovanja, individualna storitev ... Nikoli ne pozabite, da vsaka stranka gleda drugače na lepoto, lepota je individualen pojem. Pomembno je biti 100 % dovzeten za strankine želje, kajti kar ona vidi v ogledalu, je kot projekcija lepote v skladu z vsako posamezno osebnostjo.

 

 

Po katerih storitvah je največ povpraševanja v salonu? Opažate kakšne trende?

 

Vedno sprašujejo po čem preprostem vendar zelo kompleksnem. Vsi bi želeli preprosto vzdrževanje in da bi kar se da dolgo obdržali obliko. Glavno pričakovanje je kvaliteta. Redko boste naleteli na stranke, ki želijo konceptualno in ultra trend frizuro.

 

 

image_34761Kako stranke gledajo na modo v današnjem času?

 

Bolj kot so kadarkoli prej. Nova tehnologija omogoča dostop do modnega sveta vsem, ki se za to zanimajo. Modne revije lahko spremljate v živo iz celega sveta. Moda je vedno bolj in bolj demokracijska.

 

 

Je to pomembno za njihov izgled?

 

Ko ustvarjam kolekcijo, je enak proces, kot če bi pisal zgodbo za otroke. Ustvariti morate čustveno zgodbo, ki jo lahko začuti vsakdo. Ko odpreš salon, želiš širiti svojo zgodbo. In ko stranka pride v vaš salon, želi poslušati in nositi del te zgodbe.

 

 

image_34707Danes ste na otvoritvi predstavili trende jesen/zima in kolekcijo “ Uncharted Territories”. Kaj vam pomeni ta kolekcija?

 

Trend in kolekcija ‘Uncharted Territories’ je kot eksplozija kreativnih idej v moji glavi, odkrivanje novih tekstur, novih tehnik barvanja, ki me pripeljejo do razburljivih novih konceptov. Kolekcija je popolnoma nov izziv in nov korak, kjer res želim dodati svežo in individualno noto v kreativni svet.

 

 

Kako bi opisal stile tega trenda?

 

Inspiracija za te stile prihaja iz popolnoma abstraktne smeri. To je popotovanje po različnih pokrajinah in spremljanje njihovega načina življenja. Pri opazovanju oblik, ki jih ustvarja narava, lahko opazite popolnoma drugačno lepoto, avtentično, kakršna je bila na samem začetku. Inspiracija prihaja od Nomadov, mineralov, zemeljskih tonov in pa seveda iz še nedotaknjenih pokrajin.

 

 

2Kje sicer dobite navdih za delo v salonu in kolekcije?

 

Vedno opazujem okoli sebe, raziskujem okolje, naravo, ki vedno ponuja neomejene možnosti za navdih. Povezujem naravo z zgodbami iz otroštva, izmišljenimi svetovi, psihoanalizo, umetnost in tehnologijo. Kombinacija vseh teh elementov je začetek kreiranja.

 

 

Kako lahko frizer usmerja stranke v svetu mode?

 

Ključ je dobra komunikacija. Moraš predlagati, razumeti, čutiti, videti in zaznavati vsak občutek posebej.

 

 

image_34776Kako oblikujete ponudbo in cene, da ustrezajo takim zahtevam?

 

Cenik osvežimo dvakrat letno glede na nove koncepte kolekcije in trendov. To je za stranke kot odkrivanje novih navdihov in jim daje novo energijo in svež pogled na frizerski svet ter njegov razvoj.

 

 

Kako ustvarite prijetno atmosfero v svojem salonu?

 

Poskrbeti je potrebno za svež zrak, prijetne občutke. Stranke si želijo pobegniti stran od stresa, vsakodnevnega življenja. Potrebno je kršiti pravila, biti nekonvencionalen in poiskati lepoto v ljudeh samih.

 

 

thumb_11402598_908725602534195_2785739137251962276_o_1024Kaj je pomembno za vas?

 

Kvaliteta, sreča, sanje, zgodba. To so štiri zapovedi moje filozofije.

 

 

Kako naj bi izgledalo popolno svetovanje?

 

Ko vidiš nasmejano stranko, ki vstopa v tvoj salon. Vesela, da te ponovno vidi in še bolj srečna, ko zadovoljna odhaja iz salona. To je največje priznanje za naš poklic.

 

 

Poučujete svoje zaposlene o svetovanju?

 

Seveda, vsak od zaposlenih je individualna oseba z določenimi sposobnostmi, ki jih je potrebno nadgraditi. Želim razvijati mlade talente in jih voditi po poti do uspeha, da izrazijo svoj talent na še višji ravni.

 

 

Kako izberete barve, nego, styling izdelke za svoje storitve?

 

Za svoje stranke želim le najboljše in Wella Professionals mi daje to, kar jaz in moje stranke pričakujemo.

 

 

_D2R7911Katere izdelke priporočate za nadaljnjo nego doma?

 

Poizkušam dati personalizirane nasvete, ki so v povezavi z njihovim življenjskim slogom in potrebami. Načeloma ne predlagam, pač pa poslušam njihova pričakovanja.

 

 

In še nazadnje. Zadnja dva meseca v vašem salonu delate z novim stylingom EIMI. Kako vam je všeč in kakšne so reakcije vaših strank? Kateri izdelek je vam najljubši?

 

Moje stranke obožujejo EIMI, ker se izdelki preprosto odstranijo z las, imajo svežo teksturo in prečudovito embalažo. Eden izmed mojih najljubših izdelkov je Ocean Spritz.