Kolekcija Sassoon
Rouge - rdeča
Že oktobra lani sem se na Salonu International odločil, da grem februarja v London k Sassoonu na predstavitev nove kolekcije, ki so jo poimenovali Rouge – Rdeča. Ko sem bil na poti v angleško prestolnico, so me preletavale misli, kaj lahko pričakujem od nove kolekcije. V predkoronskem času sem redno obiskoval predstavitve Sassoonovih kolekcij, ki so postajale vedno bolj komercializirane in so pomenile velik odmik od tega, kar je v svojem obdobju narekoval veliki Tim Hartley, ko je bil v vlogi mednarodnega kreativnega direktorja.
In zgodila se je nova kolekcija Rouge – Rdeča. Navdih so našli v različnih obdobjih, portretih, ki jih navdihuje umetnost, ljubezen, življenje in fotografija. Iskali so ga v ilustratorju in slikarju Danteju Gabrielu Rossettiju in v nemškem umetniku Paulu Kleeju.
Rdeča nit kolekcije je rdeča barva. Kombinirana je v različnih niansah, ki se med seboj prepletajo v geometričnih oddelitvah ali nanosih. Pri striženju so prevladovali kodri in različne nepovezave v dolžinah las. Celodnevno dogajanje je postreglo z novimi idejami, ki so lahko uporabne v salonskem delu ali pa jih nadgradimo v avantgardo.
Ko sem zapuščal akademijo, sem bil v dvomih glede kolekcije. Občutek imam, de se vrtijo v nekem krogu, kjer osebno pogrešam tisto nekaj več, kar sem že doživel pri Sassoonu in me je vedno navdihnilo, navdalo z novo energijo. Sprašujem se, kaj stoji za tem? Denar, novi lastnik, ali so se enostavno izgubili v času, ki nas obdaja. Da ne bom narobe razumljen, kolekcija je vrhunsko narejena, vendar za mene osebno premalo ... no tisto nekaj ... zaradi tega pogrešam čase Tima Hartleya in njegovega vizionarstva, ki je delal Sassoona drugačnega, kot ga poznamo danes.
Dejstvo je, da se časi spreminjajo in s tem tudi naša industrija, ki postaja vpeta v vajeti multinacionalk, te pa narekujejo trende, ki so pisane na kožo čim večji prodaji.
Iz Londona
Metod Tasič