KEVIN MOSS

»Od tebe je odvisno, ali želiš biti del nečesa velikega ali ne.«

Kevin že več kot 25 let dela v vrhunskem frizerskem salonu v Lonondu, v katerega zahajajo največje zvezde, člani kraljeve družine, politiki … Kljub temu so tudi oni samo ljudje, s podobnimi navadami in morajo biti vedno in povsod urejeni, pravi Kevin, ki je tudi ambasador za blagovno znamko Wow in to je bil tudi razlog, da je septembra obiskal Ljubljano in nam podrobneje predstavil ta neverjetni izdelek.

Frizer ste postali pri 15 letih.

Res je. Kot najstnik sem imel zelo skodrane lase. To je bilo v sedemdesetih, ko so bili v modi ravni lasje. Vsi moji prijatelji so imeli lepe, gladke lase, le jaz sem imel glavo polno neukrotljivih kodrov. Kot najstnika me je to spravljalo v obup. Vsako jutro sem si skušal zravnati lase s fenom in maminimi krtačami. Ko me je videl oče, je samo odkimaval z glavo in ponavljal, da preprosto moram postati frizer. Mene od začetka poklic ni toliko zanimal, vendar me je oče usmerjal. Zaupal sem njegovi presoji in nikoli mi ni bilo žal. Sčasoma sem začel delati za John Frieda in potovati po svetu, sodelovati pri snemanjih, veliko je bilo tudi sodelovanja z določenimi člani kraljeve družine. Z njimi sem šel tudi na turnejo, in ko postaneš prepoznaven v teh krogih, si del protokola … Bil sem tudi na prenekateri kraljevi poroki. Vem, da to ni nekaj, kar bi si vsakdo želel, vendar tudi to je ena stran mojega poklica. Kot podjetje John Frieda sodelujemo z različnimi agencijami, in ko so različne slavne osebnosti v mestu, za njihove pričeske poskrbimo v našem profesionalnem salonu. Med drugim za Kate Moss, Nicole Kidman, Kate Winslet … prav tako politike. V teh krogih se gibljem že od svojih dvajsetih let in počasi se naučiš, kako se vesti v njihovi družbi. Gre za določeno raven storitve. Če si jim prijeten sogovornik, ti zaupajo in se tudi vračajo. Cenim njihov čas in se pri pogovoru z njimi osredotočam samo na njihove lase.

 

Ste delali pri John Frieda že od začetka svoje frizerske kariere ali ste se pridružili kasneje?

 

Seveda sem se prej učil drugje, opravil pripravništvo, si nabiral izkušnje po drugih salonih, vendar je bila ves čas prisotna želja po nečem več, da bi delal z nekom, ki je pri svojem delu zelo strasten. Ko sem sam začel delati sredi 80., je John delal zelo drugačne stvari, kot so jih delali drugi. Bile so že prave umetnine. On je naredil nekaj lepega iz nekaj povsem običajnega. Sam pri sebi sem si rekel, da ga moram spoznati in delati zanj. In on je rekel, da me vzame, da imam pravi odnos in tako je postal moj mentor. Zdaj delam v njegovem salonu v središču Londona že več kot 25 let. Od tebe je odvisno, ali želiš biti del nečesa velikega ali ne. Podjetje John Frieda ima tudi svojo linijo izjemnih izdelkov, zaradi česar je delo pri njih še posebej zanimivo in dinamično.

 

Na kaj ste v svoji frizerski karieri najbolj ponosni?

 

Moja kariera ni bila nikoli dolgočasna. Če bi moral kaj posebej izpostaviti, bi bilo to, da sem globalni ambasador za Wow. Veliko nastopam na TV … Ponosen sem na to, da sem ambasador. Ljudi navdušujem za ta izdelek in jim s tem pomagam, da se bolje počutijo. Tudi to je zelo prijeten občutek. Delo mi je res pisano na kožo.

 

Wow je neke vrste make upa za lase.

 

V bistvu ja. V našem podjetju se pri razvoju izdelkov osredotočamo na vsakodnevne težave, ki jih imajo ženske. Tako je nastala ideja o barvanju korena las. Gre za modno rešitev, ki je naravna in ne poškoduje las. Izdelek je vodoodporen, tako vam ni treba skrbeti, če je zunaj bolj vroče ali pa greste na telovadbo, dežuje ali pa plavate. Na laseh ostane vse do prvega šamponiranja.

 

Ga uporabljajo tudi moški, ali je namenjen zgolj ženskam?

 

Seveda ga uporabljajo tudi moški. Kljub vsemu še vedno velja, da so moški s sivi lasmi šarmantni. Dober primer sta George Clooney in Richard Gere. Ni tako malo moških, ki si barva lase, in ko se nehajo barvati, res ni videti lepo. Takrat je Wow zanje idealna rešitev. Prej so bili na trgu različni izdelki, ki so se sprali že ob najmanjšem potenju ali pa so vplivali na samo frizuro. S tem izdelkom si lahko zelo natančen in kar je najpomembnejše, ne opazi se, da bi imeli kar koli na laseh. Frizer sem že 30 let, vendar česa podobnega še nisem videl. Nanos je zelo preprost, vzame nam nekaj sekund in daje vtis, da je za nami drago barvanje v salonu. Seveda bo stranka še vedno hodila v salon. Gre bolj za tisti vmesni čas, da nismo videti neurejeni.

 

Kako dolgo je že izdelek na trgu?

 

Dve leti. Najprej smo ga predstavili v Veliki Britaniji, zdaj se počasi širimo še na druge trge. V teh dveh letih je dobil izdelek že veliko nagrad in s tem tudi priznanje po svetu. Trenutno je na voljo že v 69 državah. Zdaj že nekaj mesecev tudi v Sloveniji.

 

Koliko barv je na voljo?

 

Na voljo je sedem barv. In z njimi pokrijemo spekter vseh naravnih barv las. Dobra stran je tudi to, da ni treba nanesti točno pravi odtenek, ampak njegov približek, saj vsebuje delce v osmih odtenkih, ki nam pomagajo ustvariti naraven videz.