John Paul Mitchell Systems Global Gathering

Izobraževanje in kreativni navdihi združeni na mednarodnem letnem frizerskem dogodku John Paul Mitchell Systems Global Gathering.

Letošnjo poletno sezono je otvorilo več kot 600 udeležencev iz 30 držav, ki so se združili v osrčju Mediterana, na Sardiniji v Italiji, v turističnem hotelskem kompleksu Forte Village Resort. Gostitelja frizerskega izobraževalnega dogodka John Paul Mitchell Systems sta bila soustanovitelja podjetja John Paul DeJoria in Angus Mitchell ter globalni artistični-izobraževalni tim Paul Mitchell pod vodstvom Roberta Cromeansa in Stephanie Kocielski. To je bil drugi Global Gathering John Paul Mitchell Systems, ki se je odvijal na evropskih tleh.

Dogodka se je udeležila tudi skupina frizerjev iz Slovenije, poleg njih pa so slovenske barve zastopali tudi slovenski edukatorji Paul Mitchell, ki so bili zaradi svojega talenta in znanja izbrani, da kot člani mednarodnega artističnega tima Paul Mitchell sodelujejo pri pripravah modelov dogodka in s svojim znanjem pomagajo udeležencem na praktičnih delavnicah. Tomaž Turk, Aska Kajtazovič in Matej Prinčič, ki so vsem nam dobro poznani člani artističnega tima Mič Styling, so ponovno dokazali, da zagotovo sodijo ob bok najboljšim frizerskim mojstrom.

John Paul DeJoria, soustanovitelj in direktor John Paul Mitchell Systems®, je ob odprtju dogodka povedal: “Naš največji izobraževalni dogodek smo pripeljali čez ocean, ker želimo podpirati vse frizerje, ki so del naše velike družine, in jim pomagati še naprej razvijati njihove tehnične spretnosti, poslovanje v salonu in nenazadnje izboljšati kakovost njihovega življenja. To je samo še eden izmed mnogih načinov, s katerim se trudimo dvigovati standarde ne samo v frizerski industriji, ampak v lepotni kozmetični industriji kot celoti.”

Dvodnevni dogodek The Gathering je izkušnja izven običajnih okvirjev, ki jo bogatijo poglobljeni seminarji iz tehnik barvanja, striženja in oblikovanja ter poslovni seminarji za frizerje z vseh koncev sveta.

Združitev kreativnih navdihov in izobraževalnih vsebin se prične s tradicionalnim otvoritvenim šovom na glavnem odru, povzema pa ga veliki zaključni šov, katerega tema je letos bila: velike blagovne znamke in še večje pričeske. Umetniška imena lasne hiše Paul Mitchell, kot so Lucie Doughty, Jason Reyes, Noogie Thai in Alessandro Iannaccone, so oblikovala lasne mojstrovine, s katerimi so svetovno poznane blagovne znamke ponovno interpretirali z jezikom frizerjev: lasmi.

Anthony Whitaker, avtor knjižne uspešnice Grow My Salon Business, je s svojimi praktičnimi nasveti in koraki, kako lahko vsak poveča posel v svojem salonu, k posluhu pritegnil celotno občinstvo.

Delavnice striženja: Frizerji so se spoprijeli s tehnikami, ki povečujejo volumen, in s tehnikami striženja, ki razporedijo težo. Delavnice barvanja: Udeleženci so ustvarjali z novim belilom v glini za prostoročne tehnike svetlenja Paul Mitchell Skylight™ in barvali z novimi pastelnimi niansami POP XG™ in novo kolekcijo Rock Paper Scissors.

Delavnice oblikovanja: Spoznavali smo, kako lahko z različnimi materiali in dodatki oblikujemo modne frizure, kot jih vidimo na modnih brveh.

Poslovni seminarji: Udeleženci so prisluhnili praktičnim nasvetom s področja marketinga, družbenih omrežij, finančnega poslovanja, upravljanja in pospeševanja prodaje, ki pomagajo popeljati poslovanje in salon na naslednji nivo.

Na otvoritvenem šovu smo videli dih jemajoče pričeske blagovne znamke MarulaOil in novo prihajajočo kolekcijo Paul Mitchell Rock Paper Scissors. Na zaključnem šovu je bil poudarek na interpretaciji ikoničnih blagovnih znamk, kot so na primer Apple in Ikea, in seveda ikonične blagovne znamke frizerske lepotne industrije: Paul Mitchell.

In za zaključek … na koledarju si zabeležite termin 8.–10. 7. 2018, ko bo potekal Paul Mitchell Gathering 2018 v Las Vegasu!

Sledite nam na:
Spletna stran: www.paulmitchell.si;
Facebook stran: www.facebook.com/PaulMitchellHairCareSI;
Instagram: @PaulMitchellSlovenia.

 

O PODJETJU JOHN PAUL MITCHELL SYSTEMS®
John Paul Mitchell Systems, vodilni proizvajalec izključno profesionalnih izdelkov za nego las, deluje na področju profesionalne lepotne industrije že več kot 35 let. Podjetje trenutno proizvaja čez 150 profesionalnih in potrošniških izdelkov (vključno z znamkami Paul Mitchell®, MarulaOil, MITCH®, Awapuhi Wild Ginger®, Tea Tree, Paul Mitchell® Pro Tools™, Neuro® tools in Paul Mitchell® profesionalne barve za lase), ki so dobitniki več kot 85 lepotnih nagrad. Preko skrbno izbranih distributerjev se izdelki podjetja John Paul Mitchell Systems prodajajo v več kot 100.000 frizerskih salonih v Severni Ameriki ter v tisočih frizerskih salonih v 104 državah po celem svetu. John Paul Mitchell Systems® ponuja Paul Mitchell frizerjem poleg profesionalnih izdelkov tudi celovito izobraževanje preko mednarodne mreže z 800 edukatorji, Paul Mitchell šole pa izobražujejo preko 10.000 bodočih strokovnjakov na več kot 120 lokacijah znotraj ZDA in v prvi evropski Paul Mitchell šoli v Sloveniji, v Ljubljani. Izdelki John Paul Mitchell Systems® niso in nikoli ne bodo testirani na živalih. Skladno z vodilom soustanovitelja in predsednika uprave, John Paul DeJorie, »Nedeljen uspeh je poraz«, se podjetje zavezuje dobrodelnosti, vračanju nazaj v skupnost in naravo ter podpiranju različnih državnih in mednarodnih človekoljubnih organizacij. Za več informacij vas prosimo, da obiščete našo spletno stran, www.paulmitchell.si.