Anthony Whitaker

»Kako povečati število storitev barvanja v frizerskem salonu?«

Anthony Whitaker je večkrat nagrajeni frizer, nekdanji kreativni direktor pri Vidal Sassonu v Londonu in lastnik verige salonov. Danes je mednarodno priznan in cenjen predavatelj, motivator ter poslovnež v svetu profesionalne lepotne industrije z več kot 30-letnimi izkušnjami v frizerski industriji. Je eden vodilnih in svetovno cenjenih predavateljev. Poznan je predvsem kot avtor motivacijskih predavanj s področja marketinga, vodenja, prodaje, storitev barvanja, team-buildinga, maloprodaje, Je strasten predavatelj in edukator, ki zna povedati vse, kar mora vedeti »super frizer«. Novembra bomo imeli čast obiskati njegov seminar tudi v Sloveniji.

 

Kako je prišlo do tega, da ste iz frizerja postali predavatelj za managerje salonov?

Zgodilo se je čisto po naključju. Pri Sassoonu sem bil edukator in sem delal demonstracije. Ko sem se preselil v Avstralijo, sem odprl svoj salon in nadaljeval z izobraževanji. Ko sem nastopal pred občinstvom, so mi začeli frizerji postavljati različna vprašanja. Med drugim tudi glede posla, saj sem vodil uspešen posel. Spraševali so me, kako motiviram ekipo, kako jih zaposlujem, katera je najboljša marketinška kampanja, ki sem jo naredil itd. Počasi sem se razvijal v to smer in videl sem, da je velika potreba po tovrstnem izobraževanju. Industrija je zelo velika, malo pa je takšnih, ki vedo, kaj delajo in znajo drugim tudi svetovati, kako voditi uspešen posel. Če tega ne znaš, na dolgi rok ni dovolj le, da si kreativen.

Izdali ste serijo knjig z naslovom Grow. Povejte nam več o njih.

Knjige so bile naslednji korak, ki je sledil seminarjem. Pogosto me vprašajo, kako dolgo traja, da napišem knjigo. Pravi odgovor je več kot 30 let, saj sem tako dolgo že frizer. Samo fizično pisanje za eno knjigo pa mi je vzelo od dva do tri tedne. Tako hitro pa zato, ker sem imel vsebinsko ves material že pripravljen.

Kakšna je reakcija ljudi, ki so prebrali vaše knjige? Komu jih priporočate? Lastnikom salonov?

Največ prodamo knjig Super Stylist, ki je namenjena vsem v frizerski industriji. V veliko primerih jo uporabljajo tudi kot priročnik za frizerje. V njej veliko govorim o tem, da so frizerji sami odgovorni za svojo produktivnost, koliko bodo zaslužili. Ostale knjige, Managament, Team in Marketing, so bolj namenjene lastnikom in managerjem.

Kako menite, da se je spremenil marketing, odkar ste napisali te knjige?

Osnove seveda ostajajo nespremenjene. Spremembe so prinesla družabna omrežja ali bolje rečeno digitalni marketing. Sem velik zagovornik družabnih omrežij, vendar je to le orodje. Spremenila so se torej orodja, ki jih marketing uporablja. Samo sporočilo ostaja bolj kot ne nespremenjeno, le drugače je zapakirano.

Kako bi opisali seminar, ki bo v okviru Hair Campa potekal 17. novembra v Portorožu?

Pripravil sem popolnoma nov seminar, ki ga bom v Portorožu prvič izvedel. Nosi naslov Kako povečati število storitev barvanja v frizerskem salonu, posvečam pa se iskanju priložnosti in izzivov na nenehno rastočem in spreminjajočem se tržišču z izdelki za barvanje las. Seminar je namenjen lastnikom salonov in frizerjem.

Kaj lahko obiskovalci pričakujejo od seminarja?

Osredotočil se bom na povečanje samomotivacije v kolektivu in zavedanje, da nosi vsak posameznik veliko težo odgovornosti pri ustvarjanju edinstvenih salonskih izkušenj, ki so povezane s storitvami barvanja. Del časa bo namenjen tudi ozaveščanju, da se s tem postavlja tudi trden in zdrav temelj poslovanja.

 

Želite več informacij?