ANJA SCHREWE

Anja je dala poseben pečat letošnjemu Hair Campu. Pri podjetju John Paul Mitchell Systems je direktorica za poslovni razvoj za Evropo. Pripravila je zanimivo poslovno predavanje Six Economies z nasveti in novimi pogledi na to, kako še učinkoviteje izkoristiti vse prodajne kotičke svojega salona.


Kakšen vtis so na vas naredili udeleženci Hair Campa?
Občinstvo frizerjev iz Slovenije, Srbije in s Hrvaške je bilo neverjetno. Bilo je zelo pozorno, potrpežljivo zaradi prevajanja in nadvse željno novega znanja.

Kakšen je vaš vtis o slovenskem Hair Campu v primerjavi z ostalimi velikimi Paul Mitchell dogodki po drugih državah?
Veliko bolj kot velikost dogodka je pomembna energija in zagnanost ekipe, ki ga organizira. Oboje je bilo v Sloveniji izjemno. Da lokacije sploh ne omenjam. Bila je zelo lepa.

Katerih dveh stvari s Paul Mitchell Hair Camp Slovenija ne boste pozabili?
Všeč so mi bila drsna vrata na vhodu, ki so bila cela polepljena z napisom I AM PAUL MITCHELL. Vsakič, ko je skoznje stopil udeleženec, sem si rekla: »On oziroma ona je Paul Mitchell.« Prav tako ne bom pozabila mnogih nasmehov.

Kako bi nadaljevali stavek: Slovenija je …
... vredna raziskovanja.

Kaj vam je pri delu za Paul Mitchell najljubše?
Najbolj mi je všeč, da lahko delim mojo strast do blagovne znamke in same industrije po vsej Evropi. Pri tem sodelujem s čudovitimi ljudmi, ki so prav tako predani in navdušeni nad delom z izdelki Paul Mitchell.

Brez katerega izdelka ne bi mogli delati?
To je vsekakor MarulaOil Rare Treatment Oil. Ne predstavljam si dneva brez njega. Redno ga uporabljam za lase, kožo in telo.

Moja razvada so ...
Gumijevi medvedki.

Je kdo, ki mu zavidate lase?
Julia Roberts. Njeni lasje se popolnoma ujemajo z njeno osebnostjo.

Kje najdete navdih za ustvarjanje?
Pri kraljevini. Sem zelo klasičen tip.

Kaj je za vas lepo življenje?
To, da imam čas za uživanje življenja. Resnično uživanje.

 

PREBERI ŠE:

Reportaža: Hair Camp 2016

Mini intervju: Peter Hartman