40 let za Paul Mitchell

John Paul Mitchell Systems
40 LET LJUDI, IZDELKOV IN SKRBI ZA PLANET
Naši izdelki, naša strast
DESETLETJA INOVACIJ

 

Vse se je začelo pred štiridesetimi leti, leta 1980, ko sta dva prijatelja, John Paul DeJoria in Paul Mitchell, s 700 $ v žepu in velikimi sanjami ustanovila podjetje, ki bi podpiralo frizerje ter jim zagotavljalo profesionalne izdelke po dostopni ceni.

Podjetje John Paul Mitchell Systems (v nadaljevanju JPMS) praznuje letos 40 let delovanja v profesionalni lepotni industriji z vrhunskimi izdelki ter pripomočki, namenjenimi salonski in profesionalni uporabi ter razdeljenimi v različne družine blagovnih znamk – Paul Mitchell®, MITCH®, Awapuhi Wild Ginger®, Tea Tree, Paul Mitchell® Pro Tools™, Neuro®, Neon™, MarulaOil in MVRCK®. V 40 letih delovanja je podjetje postavilo tri glavne podporne stebre. To so ljudje, izdelki in skrb za planet.

LJUDJE
Vsak posameznik pri JPMS prispeva k temu, da se stvari obračajo na boljše. Skrbimo za izobraževanje bodočih profesionalcev na Paul Mitchell šolah, povezujemo se s filantropskimi organizacijami, ki skrbijo za ohranjanje planeta. Širjenje sprememb širom sveta pa je samo še en del kulture podjetja. Ponosni smo, na ves svet, ki stoji za tem in na dejstvo, da lahko vidno prispevamo k razvoju industrije.

IZDELKI
Ponosni smo na inovacijo, strast in skrb, ki jih vlagamo v razvoj profesionalnih frizerskih izdelkov. Vse izdelke podjetja smo razvili v lastnem centru za razvoj in inovacije, kjer najnovejše inovacije uzrejo luč sveta. Kemiki podjetja tesno sodelujejo s frizerji za optimalen razvoj, testiranje in dokončno dovršitev vsake nove formulacije.

PLANET
Odločeni smo, da bomo Zemlji ustvarili bolj zeleno prihodnost. Ker nam je mar. Ko izberete JPMS, izberete več kot le kvalitetne izdelke za nego las. S tem podpirate družbeno odgovorno blagovno znamko, ki verjame v kulturo dajanja, človekoljubnosti in dobrodelnosti.

BOJ PROTI KRČENJU GOZDOV
Od leta 2014 podjetje JPMS sodeluje z Reforest´Action, da bi pomagalo zbrati sredstva za zasaditev dreves na ogroženih predelih, kjer je pogozdovanje najbolj potrebno. V letošnjem letu se je podjetje zavezalo, da bo do konca leta 2022 zasadilo milijon dreves, kar bo zagotovilo čistejši zrak, domove za domače prostoživeče živali ter zaposlitev in dohodek lokalnim kmetom.

SODELOVANJE Z OKOLJSKIMI ORGANIZACIJAMI
Aktivno podpiramo različne okoljske organizacije po vsem svetu. Med njimi sta na primer neprofitna organizacija Sea Shepherd Conservation Society, ki podpira in se bori za varovanje okolja in ogroženih morskih vrst (predvsem kitov), in neprofitna organizacija Waterkeeper Alliance, ki je usmerjena v ohranjanje čistih voda ter varuje in nadzira 2,5 milijonov kvadratnih milj rek, jezer in obalnih predelov.

KULTURA DAJANJA IN VRAČANJA NAZAJ SKUPNOSTIM
Naš vpliv se ne konča z našimi okoljskimi napori – ponosni smo, da prispevamo k številnim humanitarnim ciljem, kot so Bright Pink, Baby2Baby in A Walk on Water, ki krepijo in osveščajo skupnosti po vsem svetu.

BREZ TESTIRANJA NA ŽIVALIH
Leta 1980 je Paul Mitchell® postalo prvo profesionalno kozmetično podjetje, ki je javno razglasilo, da ne podpira in ne izvaja testiranja svojih izdelkov na živalih. In 40 let pozneje se ta obljuba, ki jo je podjetje dalo vsem našim »prijateljem s kožuhom«, ni spremenila in še vedno prežema vse, kar podjetje dela.

PRIDOBIVANJE SESTAVIN NA NARAVEN IN TRAJNOSTEN NAČIN
Leta 1982 sta soustanovitelja podjetja John Paul Mitchell Systems kupila zemljo na Havajih, kjer sta kasneje razvila posestvo Paul Mitchell Awapuhi Farm, ki je trajnostno usmerjeno in izkorišča izključno sončno energijo. Vse do danes ves awapuhi, ki ga uporabljamo v naših izdelkih, pridelamo na tem posestvu. Poleg Awapuhi farme podjetje išče vedno nove vire sestavin, ki bodo za naše okolje bolj prijazni.

VZPOSTAVLJANJE ZELENIH TRENDOV
Od začetka je bilo podjetje John Paul Mitchell Systems zeleno usmerjeno in danes s ponosom pove, da je v vsem, kar počne, ekološko osveščeno in okolju prijazno podjetje. Poleg nabiranja rastline awapuhi na trajnosten način na kmetiji, ki deluje s sončno energijo, pomoči pri boju proti krčenju gozdov, doslednemu iskanju vedno novih načinov, kako ohraniti pisarne podjetja čimbolj zelene, si prizadeva sprejemati najbolj aktualne okoljske prakse v svojo embalažno in dobavno verigo.

»Naš cilj je vedno bil ponuditi frizerjem kvalitetne izdelke in najboljše izobraževanje. Da temu cilju tudi sledimo, neprestano iščemo nove možnosti.«
(John Paul DeJoria)

PRVI, IKONIČNI IZDELKI
Paul Mitchell in John Paul DeJoria sta skupno pot začela z lansiranjem revolucionarnega sistema iz treh korakov, ki zajema 3 izdelke, ki so med najbolj priljubljenimi še danes.

SHAMPOO ONE®
Originalno poznan kot šampon »Čaj in limona«, ta nežen, vsakodnevni čistilni šampon je še vedno med najbolj priljubljenimi med kupci ne glede na tip las.

SHAMPOO TWO®
Šampon za globinsko čiščenje las je namenjen odstranjevanju nečistoč, ostankov izdelkov, obenem pa zmanjšuje nastajanje maščobe na lasišču brez odvzemanja potrebne vlage.

THE CONDITIONER™
Prvotno so ta izdelek frizerji poznali kot »sanjska krema«, vlažilni dnevni negovalec brez izpiranja, ki pomaga gladiti lase, zmanjšuje statičnost in preprečuje izsušitev ter s tem izboljša teksturo las.

HAIR SCULPTING LOTION™ pa je prvi oblikovalec v družini Paul Mitchell. Revolucionaren izdelek za oblikovanje najrazličnejših stilov s srednjemočno obstojnostjo in dolgotrajnim spominom. In po 40 letih še vedno oblikuje vrhunske pričeske.

Sledite nam na @paulmitchellslovenia
www.paulmitchell.si ali na www.facebook.com/PaulMitchellHairCareSI
Ekskluzivni zastopnik in distributer: Pronega, d. o. o., e-mail: info@pronega.si, www.pronega.si